2013. augusztus 31., szombat

#RED

Hiii, ppl!
Még mindig nem a befejező részt hoztam HAHHAHAAHAHAH.. :c
Okay, so.. Elindítottam egy újabb blogot, én hülye állat.. Nem bírtam ki.. :c
Nos, ide egy héten max egy-két rész fog felkerülni ((a school suck miatt))
De ezzel a bloggal nagy terveim vannak.. jó lenne, ha ez is elérne majd olyan "sikereket", mint az édes-drága-szeretnivaló-shadow-fanficiton♥
Um.. fent van egy gyengusz prológus, amiből még kb semmit nem lehet megállapítani, csak a nagyon alap dolgokat. hogy a sztorinak mi lesz a főtémája meg ilyenek. 
Amúgy ebben is Emily Rudd-ot és Harryt kell majd elképzelni. (Taylor Swiftet akartam, de rajtam kívül nem hiszem hogy oly sokan kedvelnék, úgyhogy inkább nem..)
még most elég kopár a blog külseje, de bízom benne, hogy hamarosan elkészül hozzá a fejléc! :)
Addigis be kell érni egy ilyen pucérnak mondható dizivel.
rendben.. IRATKOZZATOK FEL, ha bíztok bennem, hogy olvasható dolgot hozok ki még ebből.:D
amúgy a blog történetét az I knew you were trouble c. szám ihlette; a címet pedig a Red.. azaz Taylor inspirált, wow
Rendben.. Sajnálom, hogy még ilyen kis semmilyen a külső.. Majd egy fejléc minden bizonnyal fel fogja dobni c:
Jó olvasást, ehhez a prológushoz, ami nem lett túl tartalmas..


RED

katt.

2 megjegyzés:

Tiny Hand