2013. február 23., szombat

Prológus.

Hi, everybody!
Nos, az első és legfontosabb dolog a bloggal kapcsolatban: NINCS KÖZE SEMMILYEN "MÁSIK" BLOGHOZ. Olvasd el minden részét és ne ítéld el a történetet egy-két hiba miatt. És törölni fogok mindenféle olyan hozzászólást, amiben megemlítést nyer esetleg a dark..... Sajnálom, ha valakinek az jut az eszébe egy fejezet után. De ha tovább olvassátok, onnantól rájösztök, hogy kb semmi köze nincs ahhoz a fichez! Ennyit szeretnék csak mondani, mert azt hiszem a 21452454. dark hasonlítgatás után muszáj volt ezt leírnom. Köszöntem a figyelmet! Jó olvasást! x

Prológus.

Nos, a nevem Sam Ross. 18 éves vagyok, nem rég fejeztem be a gimit. Az édesanyám évekkel ezelőtt, autóbalesetben halt meg. Apám ennek hatására az alkoholba menekült. Régen volt olyan, hogy megvert, ezért maradt néhány életre szóló emlékeztető a testemen. Ennek ellenére szeretem. Anya halála után összeroppant, nehezen tudott talpra állni, ez is csak a káros szenvedélynek köszönhető. Anyám régi barátnője, Suzanne, vezet egy rendezvényszervező céget, amit  még anyuval közösen indítottak el. Időnként ad egy kis munkát, a partykon. Általában pincérnőként érvényesülök.

A legjobb barátaim, Clar és Sofie. Őket már kisiskolás korom óta ismerem, mindig számíthatok rájuk és bármit megbeszélhetek velük.
A fiúk.. Még soha nem volt barátom. Kissé félek az ellenkező nemtől, nehezen tudok megnyílni feléjük. Ha engem igazán megakar szerezni magának valaki, annak kitartónak és türelmesnek kell lennie.

8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik. várom hogy hozd az elsőt!!

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Kíváncsian várom az első részt!

    VálaszTörlés
  3. istenem*-* nagyon kíváncsi vagyok most már az elsőreee.!!! ne várass tovább:P

    VálaszTörlés
  4. Ha hozod az elsö fejezetet tutira olvasni fogom.:))

    VálaszTörlés
  5. Itt kezdődik MINDEN.:3
    Sarry forever.<3

    VálaszTörlés
  6. sztem ha azt mondják h "hasonlít a darkhoz" akk az dicséret mert akk valmitnagyon jól írsz...végre rátaláltam egy igazán klasz blogra..erre vártam..ezt kerestem..imádomm^.^<333333

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Tiny Hand